PRODAJNI POGOJI

Prodajni pogoji obravnavajo delovanje ponudnika, pravice uporabnika - kupca ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom. Navedeni prodajni pogoji urejajo prodajo izdelkov, ki so na voljo v spletni trgovini NINA NANA dom.

Spletna trgovina NINA NANA dom ( www.nina-nana.si ) je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje ADITEX d.o.o., Podlipa 70 C, 1360 Vrhnika, ponudnik storitev e-poslovanja, v nadaljevanju tudi ponudnik.

Nakup, opravljen preko spletne trgovine NINA NANA dom, se šteje za nakup, opravljen skladno s pravnim redom Republike Slovenije.

Navedeni prodajni pogoji so veljavni ob vsakem obisku ali nakupu na spletni strani in sicer z oddajo naročila v spletni trgovini NINA NANA dom .S potrditvijo naročila uporabnik samodejno sprejme navedene pogoje poslovanja. Ti pogoji poslovanja izključujejo kakršnekoli druge pogoje poslovanja z izjemo določil morebitne pisne pogodbe, ki jo na pobudo uporabnika ali ponudnika sprejmeta in podpišeta uporabnik ter ponudnik.

Prodajni pogoji so na voljo na spletnih straneh, ki si jih lahko kupec prenese na svojo elektronsko napravo preko internetne povezave, dostopne na spletni stran ponudnika.

Navedeni pogoji poslovanja se lahko kadarkoli dopolnijo z novimi določili, zato ponudnik uporabnikom predlaga, da jih preberejo ob vsakem nakupu. Vsaka verzija pogojev poslovanja je posebej datirana. Za posamezno naročilo veljajo pogoji poslovanja, ki so objavljeni na spletni strani v času oddaje naročila.

 

DOSTOP DO INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo ravnal v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in uporabniku vedno nudil naslednje informacije:

  • podatke o podjetju in sedežu
  • veljaven elektronski naslov, na katerem je dostopen
  • matično številko, davčno številko
  • podatke o dovoljenjih, ki se ne nanašajo posebej in izključno na storitev informacijske družbe ali jih je treba pridobiti v skladu z drugimi predpisi in pri pristojnih organih
  • podatke o cenah izdelkov ter ali je v ceno vključen davek
  • stroški dobave in druge morebitne dajatve.

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) se ponudnik zavezuje, da bo uporabniku vedno nudil dostop do naslednjih informacij:

  • identiteto ponudnika (ime in sedež podjetja, matična številka)
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v roku, ki ga izbere kupec na podlagi ponujenih možnosti ponudnika)
  • pogoje dostave izdelkov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • jasno in nedvoumno določene cene
  • način plačila in dostave
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop
  • poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka - vse na posebno oz. izrecno zahtevo kupca
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

CENE

Spletna cena je cena, ki velja na spletu. Objavljene cene v spletni trgovini NINA NANA dom in izdane ponudbe veljajo na dan naročila ! V primeru napak si pridržujemo pravico do sprememb. Cene veljajo v primeru plačila z navedenimi načini plačila, pod navedenimi pogoji. Vse cene veljajo za artikle na zalogi trgovine.

Kljub prizadevanju, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa. Cene so maloprodajne, vsebujejo DDV in so označene v EUR.

 

NAČINI PLAČILA

  1. Z gotovino ob prevzemu (po povzetju): V kolikor se odločite, da Vam naročeno blago dostavimo na naslov v Sloveniji in se odločite za plačilo ob prevzemu, je možno le plačilo z gotovino. Zato morate biti ne glede na vrednost naročila ob prevzemu osebno prisotni.
  2. Z nakazilom na račun: Ponudbo/predračun vam pošljemo preko elektronske pošte na naslov, ki ste ga navedli ob vašem naročilu. Po prejetju vašega plačila na naš TRR začne teči dogovorjeni rok za dobavo.

 

NAROČANJE

Ponudnik bo sprejeta naročila obravnaval kot nepreklicna. V primeru napake ali iz drugih utemeljenih razlogov, lahko kupec brez dodatnih stroškov odstopi od naročila v času od izdaje naročila do prejema obvestila, da je naročilo v obdelavi. Naročilo se lahko prekliče s sporočilom na elektronski naslov info@nina-nana.si . V primeru, da ponudnik ugotovi, da naročila pod navedenimi pogoji ne more izvesti, lahko naročilo zavrne v času do izdaje obvestila, da je naročilo v obdelavi.

Ponudnik si pridržuje pravico do zavrnitve dobave blaga kupcu, če ima ta neporavnana pretekla naročila ali je v pravnem sporu s ponudnikom ali zlorablja pravico do vračila blaga.

 

POSTOPEK NAKUPA

Postopek nakupa je zelo preprost. Slediti morate navodilom, v kolikor pa imate kakšno vprašanje ali težavo, pa nam pišite na info@nina-nana.si, kjer vam bomo z veseljem pomagali.

  1. Dodajanje izdelka v košarico: kliknite na siv gumb »V košarico«, ki se nahaja na strani posameznega izdelka. Pri izdelkih, kjer je potrebno izbrati tudi velikost in barvo, morate to storiti še pred dodajanjem izdelka v košarico (v nasprotnem primeru se bo v košarico dodal izdelek v privzeti barvi in velikosti);
  2. Količina izdelkov: Izdelku določite tudi količino. Privzeta količina je nstavljena na 1;
  3. Za dodajanje dodatnih izdelkov v košarico ponovite prva dva koraka;
  4. Urejanje košarice: v zgornjem desnem kotu spletnega mesta je povezava na košarico (ikona nakupovalnega vozička). S klikom na povezavo odprete košarico, kjer lahko določite količino izbranim izdelkom, v kolikor pa je v košarici izdelek, ki ga ne želite naročiti, pa lahko s klikom na siv križec na desni strani posameznega izdelka ta izdelek odstranite iz košarice;
  5. Blagajna: ko so v košarici vsi izdelki, ki jih želite naročiti, izberemo na strani košarice siv gumb »Na blagajno«, ki se nahaja na dnu seznama izdelkov;
  6. Izpolnitev podatkov: na blagajni izberete način plačila, vpišete podatke za prejemnika računa ter podatke o dostavi. Če so podatki enako, so dovolj samo podatki o prejemniku računa »Naslov dostave je enak naslovu računa« pa pustite obkljukano. Ko so vsi podatki pravilno izpolnjeni kliknite siv gumb »Naslednji korak«
  7. Pregled naročila: v zadnjem koraku še enkrat preverite, ali ste vpisali pravilne podatke. Če bi želeli še kaj spremeniti, lahko to storite z gumbom »Nazaj«, v nasprotnem primeru pa lahko kliknete siv gumb »Naslednji korak« in vaš nakup bo zaključen.

Če je bilo sporočilo uspešno posredovano, se vam na spletni strani izpiše potrditveni tekst, na posredovani e-naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu, pa boste prejeli še potrditveni email. Če boste po oddaji naročila želeli karkoli spremeniti ali preklicati naročilo, to lahko storite preko naše e-pošte info@nina-nana.si

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali pošlje sporočilo na njegov elektronski naslov. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji sklenjena.

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

 

SKLEPANJE IN ARHIVIRANJE POGODBE (NAROČILA)

Pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

Kupoprodajna pogodba oz. naročilo je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopno v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (podatki v profilu uporabnika) in se hrani za čas/rok, potreben za hrambo tovrstnih listin skladno z veljavno zakonodajo in računovodskimi standardi.

 

POSTOPEK NAKUPA

Podrobno je opisan v meniju POTEK NAROČILA.

 

Prejeto naročilo

Po oddaji naročila kupec prejme sporočilo po elektronski pošti, kar pomeni, da je naročilo uspešno oddal v procesiranje.

 

Naročilo v obdelavi

Ponudnik pregleda naročilo, preveri dobavljivost izdelka ter uporabniku po elektronski pošti izda obvestilo, da je naročilo v obdelavi oz. ga z razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko. V primeru, da se cena naročenega artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, oz. bo kupcu ponudil rešitev, ki bo sprejemljiva za oba. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave.

 

Blago odposlano

Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

 

VRAČILO BLAGA

Skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v 14. dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec lahko ponudniku pošlje katerokoli nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. V tem primeru ponudnik nemudoma pošlje kupcu po elektronski pošti potrdilo o prejemu takšnega odstopnega sporočila.

 

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni po oddanem sporočilu o odstopu od pogodbe (nakupa). Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano, neuporabljeno, v nespremenjeni količini in originalni embalaži.

Vračilo vplačil bo izvedeno nemudoma oziroma najkasneje v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu na njegov TRR račun, ki ga kupec sporoči ponudniku v primeru vračila blaga.

Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Možnost vračila ne velja:

  • za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih kupca oz. je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ker je neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

Izdelka kupec ne more in ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe, temveč sme opraviti ogled in preizkus prejetega izdelka zgolj v obsegu kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno preizkušanje, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo izdelka, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Izdelek, ki je predmet vračila, mora biti nerabljen, nepoškodovan in v originalni embalaži. Priložena mora biti tudi kopija računa ali drugega ustreznega dokumenta.

 

GARANCIJA IN REKLAMACIJE

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Garancijo za izdelke in reklamacijo izdelkov ponudnik zagotavlja skladno z veljavno zakonodajo Republike Slovenije.

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je ponudnik izrecno obljubil, če je ponudnik poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Ob prijavi reklamacije se izpolni reklamacijski zapisnik.

 

ZASEBNOSTI

Ponudnik se obvezuje, da bo vse osebne podatke uporabnikov/kupcev ter podatke o nakupnih navadah kupcev uporabljal in hranil v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov.

Ponudnik neposredno zbira informacije, ki jih kupci navedejo ob naročilu. Ponudnik teh informacij ne razkriva tretjim osebam oz. jih bo razkril tretjim osebam zgolj ob izpolnjenih pogojih iz Zakona o varstvu osebnih podatkov. Z izjemo obvestil, ki so povezana z naročilom, ponudnik ne kontaktira svojih kupcev, razen v primeru izrecnega strinjanja s strani kupca.

Spletne strani za naročilo izdelkov ter prenosi so zaščiteni in ustrezno tehnično oz. elektronsko varovani.

Ponudnik se obvezuje, da bo sprejel vse razumne varnostne ukrepe za zagotovitev varnosti vseh podatkov za plačilo pri naročilu kupca. Ponudnik ne odgovarja za morebitne kraje podatkov, razen v primeru malomarnosti ponudnika.

Ponudnik za zakonsko določen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine NINA NANA dom, pri registriranih uporabnikih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, vse v zvezi z naročilom) in ostalo, povezano z naročilom in potrebno komunikacijo.

Ponudnik bo, ob predhodnem kupčevem strinjanju s piškotki, osebne podatke uporabljal tudi za namene neposrednega trženja in proučevanja nakupnih navad na podlagi podatkov o kupljenih izdelkih in posledično ciljnega trženja. Uporabnik lahko kadarkoli pisno zahteva, da ponudnik trajno ali začasno preneha uporabljati osebne podatke in podatke o nakupovanju za prej navedene namene.

Uporabnik baze podatkov je družba Aditex d.o.o. in v njej zaposlene osebe, ki z bazo upravičeno upravljajo. Za potrebe izvajanja programa, analize in različnih poizvedb družba Aditex d.o.o. lahko sodeluje z zunanjimi partnerji, s katerimi ima sklenjene ustrezne pogodbe o varovanju/obdelovanju osebnih podatkov.

Uporabnikovi/kupčevi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam oz. se ne bodo uporabljali v nasprotju z njihovim namenom, razen v primeru, da se bo uporabnik/kupec izrecno in ustrezno strinjal z drugimi izrecno opredeljenimi nameni uporabe teh podatkov.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega informacijskega sistema oz. elektronske naprave.

V skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov ima kupec pravico do dostopa in popravka svojih osebnih podatkov, ki jih poseduje ponudnik. Podatke lahko popravi v svojem uporabniškem profilu v spletni trgovini ali pa s pisnim zahtevkom ponudniku, kateremu mora predložiti dokazilo o svoji identiteti in naslovu.

 

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva.

Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

 

REKLAMACIJE IN INFORMACIJE

V primeru reklamacije, oziroma potrebe po dodatnih informacijah smo vam na voljo na kontaktih : telefon 01 547 9575 , gsm 051 611 595 , e-mail: info@nina-nana.si

 

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Če ponudnik ne ugodi kupčevi pritožbi, ga obvesti o razlogih za zavrnitev pritožbe in poduči o možnostih nadaljnjega reševanje spora.

V skladu z zakonskimi normativi ponudnik spletne trgovine NINA NANA dom ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga lahko potrošnik sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS).

Ponudnik spletne trgovine NINA NANA dom , ki se ukvarja s prodajo preko spleta na območju RS, objavlja na svoji spletni strani povezavo do platforme Evropske komisije za spletno reševanje potrošniških sporov (platforma SRPS). Platforma je dosegljiva na povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.

 

DOSTAVA BLAGA

Dostavo izdelkov, kupljenih v spletni trgovini NINA NANA dom, zagotavlja ponudnik preko svojih pogodbenih partnerjev na teritoriju Republike Slovenije v skladu s pogoji lokacije in območij, na katerih ponudnik izvaja dostavo na dom.

Blago, naročeno v spletni trgovini NINA NANA dom, bo odposlano kupcu v najkrajšem možnem času. V kolikor je na zalogi pri ponudniku, bo dostavljeni v roku 3 do 5 delovnih dni od dneva vašega naročila.

V primeru, da ste naročilo oddali do 12.ure in želite dostavo naslednji delovni dan, nam to sporočite na info@nina-nana.si.

Večino naših izdelkov imamo na zalogi. Če naročenih izdelkov trenutno ni na zalogi in jih ne bo možno dostaviti v predvidenem času, vas bomo obvestili na kontakt, ki ste nam ga posredovali.

Stroške dostave v višini 5,00 EUR plača kupec.

Naročilo, ki presega vrednost 100,00 EUR dostavimo brezplačno.

Naročeno blago dostavljamo s Pošto Slovenije .

 

Želimo vam prijetno in udobno nakupovanje !

 

 

 

POLITIKA VARSTVA OSEBNIH PODATKOV

 

V našem podjetju ravnamo skladno z vsemi členi Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov (GDPR). Vse osebne podatke obdelujemo izključno na podlagi zakonskih podlag in izjavah o privolitvi posameznikov ter v skladu s sodobnimi koncepti zavarovanja in varovanja osebnih podatkov.

Zavedamo se visoke odgovornosti v zvezi z ravnanjem z osebnimi podatki, zato vse osebne podatke zavarujemo, varujemo in obdelujemo v skladu z aktualnimi predpisi in standardi.

S Politiko varstva osebnih podatkov (»Politika«) vas seznanjamo :

  • za katere namene pridobivamo osebne podatke,
  • kakšna bo njihova uporaba,
  • kakšne so pravice posameznikov in
  • kako lahko te pravice uveljavljate.

 

  1. Upravljavec osebnih podatkov

Upravljavec osebnih podatkov:

Aditex d.o.o. (davčna številka SI63542668, matična številka: 5468183 )

Podlipa 70 c

1360 Vrhnika

www.nina-nana.si

info@nina-nana.si

 

  1. Namen obdelave osebnih podatkov in vrste osebnih podatkov

Vse osebne podatke obravnavamo zaupno in jih uporabljamo zgolj v namene, za katere so bili pridobljeni. Če bo nastala potreba po obdelavi podatkov za kateri drugi namen, vas bomo o tem predhodno obvestili in vas zaprosili za vašo privolitev.

Nameni, za katere se osebni podatki zbirajo:

  • obveščanje o stanju naročila in odgovori na vaša morebitna vprašanja,
  • obveščanje o novostih, zanimivostih in dodatnih informacijah o naših izdelkih in akcijah v naši spletni trgovini.

      2.1 Obisk in uporaba spletne strani

Ob vsakem obisku spletišča https://www.nina-nana.si se na spletnem strežniku samodejno shranjuje dnevniška datoteka (npr. IP-številka – številka, ki identificira posamezni računalnik oziroma drugo napravo, povezano s spletom; različica brskalnika, čas obiska in podobno). Te podatke obdelujemo za potrebe vodenja svoje statistike obiskov spletnih strani. Tako zbrane podatke obdelujemo posebej in jih ne povezujemo z drugimi podatki.

Če na spletni strani obstajajo povezave na druge spletne strani, ki niso v nikakršni povezavi z nami, ne prevzemamo nobene odgovornosti za zaščito podatkov na teh spletnih straneh.

     2.2 Prijava na elektronske novice in obvestila

Na naši spletni strani se lahko naročite na prejemanje novic in sicer tako, da nam posredujete ime in priimek ter e- naslov. V primeru prijave vas lahko prek tega e-naslova obveščamo o novostih iz svoje ponudbe, vam posredujemo informacije ter članke ali pa vas obveščamo o aktualnih akcijah.

Navedeni osebni podatki se obdelujejo izključno na osnovi vaše privolitve, ki jo lahko kadarkoli prekličete. Dodatne informacije o vaših pravicah v zvezi z neposrednim trženjem so na voljo v točki »Vaše pravice«.

  1. Obdelava osebnih podatkov

Podatki, ki jih zbiramo od vas so sledeči:

Ime in priimek, E-mail, Naslov, Telefon

Opcijsko pa še: Naslov podjetja in davčna številka podjetja

Podatki, ki jih zbiramo so nujni za obdelavo in izvršitev naročila.

Obdelava osebnih podatkov pomeni kakršnokoli delovanje ali niz delovanj, ki se izvaja v zvezi z osebnimi podatki, ki so avtomatizirano obdelani ali ki so pri ročni obdelavi del zbirke osebnih podatkov ali so namenjeni vključitvi v zbirko osebnih podatkov, zlasti zbiranje, pridobivanje, vpis, urejanje, shranjevanje, prilagajanje ali spreminjanje, preklic, vpogled, uporaba, razkritje s prenosom, sporočanje, širjenje ali drugo dajanje na razpolago, razvrstitev ali povezovanje, blokiranje ali uničenje; obdelava je lahko ročna ali avtomatizirana.

 

Uporabniki podatkov

Vsi podatki, zbrani na osnovi zgoraj naštetih pravnih podlag, bodo uporabljeni v skladu z namenom, za katerega so bili zbrani in jih brez privolitve posameznikov ne bomo posredovali tretjim osebam.

Zakonsko je mogoče osebne podatke razkriti naslednjim obdelovalcem podatkov:

  • ponudnikom poštnih storitev (Pošta Slovenije), ponudnikom odpremnih storitev,
  • ponudnikom storitev informacijske tehnologije v okviru servisiranja in vzdrževanja programske opreme (Saop d.o.o. )
  • računovodstvu ( Vizija računovodstvo d.o.o.)

Zavezujemo se, da osebnih podatkov ne bomo posredovali ali prenesli v tretjo državo ali drugim mednarodnim organizacijam.

  1. Obdobje hrambe

Zagotavljamo, da bomo osebne podatke hranili le toliko časa, kolikor je potrebno, da se izpolni namen, zaradi katerega so bili zbrani in uporabljeni, in sicer:

vaši kontaktni podatki za potrebe neposrednega obveščanja in trženja se obdelujejo do preklica oziroma 120 mesecev;

Če za posamezne podatke, ki se obdelujejo za realizacijo pogodb, obstaja drugačen zakonski rok shranjevanja (npr. računovodski ali davčni podatki), znaša rok hrambe 10 (deset) let. V tem (podaljšanem) času je obdelava podatkov omejena.

Po prenehanju potrebe po vodenju podatkov, tj. po izpolnitvi namena, za katerega so bili zbrani, se podatki nemudoma nepovratno in trajno izbrišejo.

  1. Vaše pravice

Posameznikom zagotavljamo varstvo in uresničevanje vseh pravic, ki vam pripadajo v zvezi z obdelavo osebnih podatkov.

Od nas lahko kadar koli zahtevate:

  • potrditev, ali se podatki v zvezi z vami obdelujejo ali ne;
  • dostop do osebnih podatkov (vpogled vanje in njihovo prepisovanje, če so za to izpolnjeni pogoji)
  • informacije v zvezi z obdelavo teh podatkov, kot so informacije o namenu obdelave, vrsti osebnih podatkov, uporabnikih, ki so jim bili/jim bodo razkriti osebni podatki, predvidenem obdobju hrambe podatkov, obstoju morebitnega avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov, ter o obstoju morebitnega iznosa podatkov v tretjo državo ali mednarodno organizacijo;
  • eno kopijo osebnih podatkov v obliki, ki jo določite sami. Če zahtevo podate z elektronskim sredstvom za komunikacijo in ne zahtevate drugače, vam tudi kopijo podatkov zagotovimo v elektronski obliki. Za morebitne dodatne kopije lahko zaračunamo pristojbino;
  • popravek netočnih osebnih podatkov in dopolnitev nepopolnih osebnih podatkov;
  • pravico do izbrisa vseh osebnih podatkov (»pravica do pozabe«), če so izpolnjene predpostavke iz 17. člena GDPR, predvsem pa v primeru preklica privolitve;
  • pravico do omejitve obdelave, če (i) oporekate točnosti podatkov, in sicer za obdobje, ki upravljavcu omogoča preverbo točnosti osebnih podatkov, (ii) je obdelava nezakonita in namesto izbrisa zahtevate omejitev uporabe podatkov, (iii) upravljavec podatkov ne potrebuje več za potrebe obdelave, jih pa potrebujete vi za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov, (iv) vložite ugovor zoper obdelavo svojih podatkov na osnovi zakonitih interesov upravljavca, dokler se ne preveri zakonitost njihove obdelave
  • pravico do prenosljivosti podatkov oz. prejem podatkov v splošno uporabljeni in strojno berljivi obliki ali posredovanje podatkov drugemu upravljavcu;
  • pravico do preklica privolitve, kadar se osebni podatki obdelujejo na osnovi vaše privolitve, pri čemer preklic privolitve ne vpliva na zakonitost njihove obdelave, ki se je izvajala do njenega preklica;
  • prenehanje uporabe svojih osebnih podatkov za namen neposrednega trženja;
  • da za vas ne velja odločitev, ki temelji zgolj na avtomatizirani obdelavi, vključno z oblikovanjem profilov, ki ima za vas pravne učinke ali kako drugače pomembno vpliva na vas.

Na zahtevo in v skladu z veljavno zakonodajo bomo posameznikom podali tudi druge informacije v zvezi z osebnimi podatki, ki jih obdelujemo.

Če menite, da obdelava vaših osebnih podatkov krši zakonodajo s področja varstva osebnih podatkov, imate pravico, da zoper nas kot upravljavca vložite pritožbo pri informacijskem pooblaščencu.

  1. Stik in postopek uveljavljanja pravic

Na vprašanja o zaupnosti svojih podatkov ter načinu njihovega zbiranja in obdelave ali na vaše zahteve za uveljavljanje pravic v zvezi s svojimi podatki vam bo odgovorila naša odgovorna oseba.

Vse vaše zahteve, ki zadevajo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki (npr. preklic privolitve), v pisni obliki naslovite na: info@nina-nana.si

Za potrebe ugotovitve vaše identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki lahko od vas zahtevamo tudi dodatne podatke. Ukrepanje lahko zavrnemo zgolj v primeru, če dokažemo, da vas ne moremo zanesljivo identificirati.

Na vašo pisno zahtevo bomo odgovorili kakor hitro bo mogoče in brez nepotrebnega odlašanja, najpozneje pa v zakonsko predpisanih rokih.

Za vse teme in vsebine, ki bodo obravnavane v zvezi z varstvom vaših osebnih podatkov, velja stroga zaupnost.

  1. Spremembe

Pridržujemo si pravico, da predmetno Politiko po potrebi občasno prilagodimo dejanskim razmeram in zakonodaji s področja varstva osebnih podatkov. Zato vas prosimo, da pred vsakim posredovanjem osebnih podatkov preverite aktualno različico, da boste seznanjeni z morebitnimi spremembami in dopolnitvami.